یادواره 24 شهید سرافراز منطقه کوهپایه بخش مرکزی ساوه با عنوان مجاهدان آسمانی در مسجد جامع روستای سیلیجرد ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برگزاری یادواره 24 شهید سرافراز منطقه کوهپایه بخش مرکزی ساوهگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، سردار میرجانی فرمانده اسبق لشکر 17 علی ابن ابیطالب و از رزمندگان دوران دفاع مقدس در این یادواره با بیان خاطراتی از شهدا گفت : شهیدان حماسه دفاع مقدس با نثار جان خود و ولایت پذیری عزت و سرافرازی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

معاون بازرسی حوزه مرکزی ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، درایت و بصیرت فرماندهان ،صبر و فداکاری ملت ایران و ایمان شهدا را از عناصر اصلی پیروزی رزمندگان دوران مقدس عنوان کرد .

سردارمیرجانی با اشاره به این که هشت سال دفاع مقدس ملت ما در مقابل استکبار بود، افزود: این جنگ تفاوت های اساسی با سایر جنگ های دنیا داشت و شرق و غرب در این تجاوز، رژیم بعث عراق را حمایت کردند.

وی ادامه داد: شهدای دفاع مقدس از مکتب امام حسین (ع)الگو گرفته وبا تکیه بر قدرت ایمان و رهبری امام راحل، عزت و افتخار را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

یادآور می شود شش روستای سلیجرد، چرمک، باغشاهی، دینارآباد، قلعک و یولاق از روستاهای کوهپایه بخش مرکزی ساوه محسوب می شوند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.