حمید قبادی دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جزییات تازه‌ای از جشنواره شیک‌پوش‌ترین ایرانی بیان کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،به گفته او جشنواره «پوشش مردم ایران» برای انتخاب شیک‌ترین لباس اجتماع به پیشنهاد یک موسسه خصوصی و با موافقت این کارگروه برگزار می‌شود.

به گفته او هدف از برپایی این جشنواره، کسب اطلاع و رصد میدانی پوشش های مختلف مردم است تا بتوان نمونه‌های مورد علاقه مردم را که منطبق با الگوهای ایرانی – اسلامی است انتخاب و الگوهای آراستگی و خوش ظاهری را در جامعه معرفی کرد.

قبادی می‌گوید:‌ شاخص‌های انتخاب براساس اصول و ارزش‌های کشور است و تصاویر نهایی نباید تعارضی با ارزش‌های دینی داشته باشد.

قبادی درباره سابقه طراحی های غربی این موسسه خصوصی در زمینه مد و لباس افزود : تاکید کرده‌ایم که سامانه ای مستقل از سایت اصلی موسسه برای این جشنواره راه اندازی کنند و اگر الگوهای معرفی شده بر خلاف موازین اسلامی باشد با این موسسه برخورد می شود.

این جشنواره به صورت اینترنتی برگزار می‌شود و قرار است افراد با ارسال عکس‌های پوشش خود به سایت این موسسه در مسابقه شرکت ‌کنند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

منبع:هفت صبح
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.