اصفهان؛

مدارس موفق، حضور واقعی اولیا را نشان می‌دهند

رئیس اداره مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس موفق نشان‌دهنده حضور واقعی اولیا است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، "بهزاد دهنوی" در مراسم نمادین هفته پیوند اولیاء و مربیان در دبیرستان متوسطه اول منشئی ضمن قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش در این رابطه، گفت: نظام تعلیم و تربیت به اهداف خود نخواهد رسید، مگر با حضور واقعی اولیا در مدارس.

وی ابراز کرد: امیدوار هستیم که همکاران آموزشی و مدیران بتوانند محیطی مناسب برای دانش‌آموزان در مدارس فراهم کنند تا به تعلیم و تربیت موثری دست یابیم.

رئیس اداره مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: مدارس موفق، حضور واقعی اولیا را نشان می‌دهد و با توجه به اینکه آیین‌نامه‌های انجمن اولیا و مربیان در سال جاری در حال بازنگری است، از اولیا درخواست ارائه پیشنهادات موثر و سازنده در این رابطه داریم.

دهنوی افزود: اولیا می‌توانند از طریق سایت پیوند اولیا و مربیان در این زمینه، نظرات خود را منعکس کنند و امید است که در امر مهم انجمن اولیا و مربیان و حل مشکلات مربوط به دانش‌آموزان، از ظرفیت وجودی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های توانمند که دارای تجربه بسیار هستند، استفاده شود.

وی با اشاره به مجله پیوند اولیا و مربیان در مدارس، خاطرنشان کرد: این مجله به تیراژ 200 هزار نسخه در کشور به صورت ماهیانه رسیده است و شاهد رخ دادن تحولات بسیار خوب در مطالب آن به صورت کاربردی‌تر خواهیم بود.


انتهای پیام/گ
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.