معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اولیا و خانواده از مهم‌ترین ستون آموزش و پرورش به شمار می‌آیند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اکبر پناهی در مراسم نمادین هفته پیوند اولیاء و مربیان در دبیرستان متوسطه اول منشئی با اشاره به آيات قرآن کریم، تصریح کرد: چهار خصوصیت مهم جوانان شامل بت شکنی، خطرپذیری، در دست داشتن کرسی‌های استادی و همچنین قوی و امین بودن را می‌توان به ترتیب در آیه 60 سوره انبیا، آیه 22 و 23 سوره یوسف و همچنین آیه 26 سوره قصص می‌توان مشاهده کرد.

وی ابراز کرد: تخصص و امانت‌‌داری از خصوصیاتی است که برای به‌کارگیری جوانان در عرصه‌های مختلف در نظر گرفته می‌شود و این درحالی است که آموزش و پرورش بر5 ستون اصلی شامل دانش‌آموزان، اولیای مدرسه، جامعه، مسوولان و برنامه‌ریزان آموزشی و از همه مهم‌تر اولیا و خانواده استوار است.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به دفتر ششم مثنوی معنوی، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان، طلا و گوهر مملکت اسلامی هستند و در صورتی‌که استخراج بهنگام و صحیح از آنها داشته باشیم، در آن زمان است که اولیا و مسوولان کشور، بهترین و گرانبهاترین گنج را در اختیار خواهند داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.