معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویان در ۱۸ و ۱۹ آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر عبدالرحیم نیک ضمیر معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اعلام این خبر گفت: انتخابات شورای صنفی دانشجویان برای نخستین بار در سطح تمامی دانشکده ها و خوابگاه های تابعه دانشگاه به صورت متمرکز آبان ماه برگزار می شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: شوراهای صنفی دانشجویان مسوول پیگیری مطالبات و مشکلات صنفی دانشجویان و در واقع پل ارتباطی مسوولان با دانشجویان هستند.

وی با اشاره به اعتقاد تمامی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به این موضوع که دانشجویان این دانشگاه، جوانانی خوشفكر،برنامه ریزو حساس به مسایل جامعه دانشگاهی هستند گفت: باهمفكری و هم اندیشی دانشجویان می توان در راستای مطالبات صنفی دانشجویان در دانشکده ها و خوابگاه ها گامهای موثر و مهمی برداشت.

نیک ضمیر تاکید کرد: با توجه به اینکه دانشجو شاکله و بدنه اصلی جامعه دانشگاهی را تشکیل می دهد و از نزدیک در جریان  مسایل موجود قرار دارد می تواند مهمترین نقش را در انتقال به موقع مشکلات به مسئولان برعهده داشته باشد.

وی با دعوت تمامی دانشجویان دانشگاه به مشارکت حداکثری در انتخابات شورای صنفی، این انتخابات را گام موثری در پیشبرد اهداف و مطالبات صنفی دانشجویان برشمرد.

دانشجویان علاقمند به نامزد شدن در انتخابات شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی (تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی) می توانند از سوم تا هشتم آبانماه با مراجعه به پورتال دانشگاه نسبت به دریافت و تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار