سرمربی گسترش فولاد بازی امروز این تیم مقابل تیم خوب و تاکتیکی ذوب آهن را بازی سخت و دشواری دانست و ابراز امیدواری کرد تیمش با سخت کوشی فاتح میدان شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان؛ فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد تبریز در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت سید الشهداء با اشاره به این که بازی سختی مقابل ذوب آهن خواهیم داشت تصریح کرد : گسترش تغییرات عمده ای در ترکیب خود در این فصل داشته و با توجه به این تغییرات تیم خوبی را روانه مسابقات کرده است. تیم خوبی داریم و با توجه به بازی که حدود 20 روز در جام حذفی قبل با این تیم داشته ایم امیدواریم با سخت گوشی 3 امتیاز بازی را کسب کنیم .

وی در مورد کیقیت لیگ امسال افزود : تیم ها از نظر سطح کیفی و فنی بسیار نزدیک به هم هستند.

کمالوند افزود : به نظر من ذوب آهن فصل گذشته از نظر تاکتیکی بهترین تیم لیگ بود و استحقاق قهرمانی در جام حذفی را داشت .

سرمربی گسترش فولاد تصریح کرد : بحث جوان گرایی با وجود آقای تاج که بیشترین تاثیر مثبت را در لیگ داشته خیلی خوب انجام پذیرفته و همین باعث به وجود آمدن بازیکنانی مثل ترابی ، طارمی ، کاوه رضایی و دیگر بازیکنان مستعدی شده است

وی در مورد وقفه های به وجود آمده در لیگ نیز افزود : این تعطیلات حدودا 25 روزه تاثیر منفی در روند تیم ها داشته است و شاهد این هستیم که مصدومان لیگ زیاد شده اند که پیشنهاد من برگزاری جلسه تعاملی بین مربیان لیگ و سرمربی تیم ملی است.

وی در مورد غائبین و مصدومین بازی فردا نیز گفت : امین درویشی را به دلیل مصدومیت و همچنین سید محسن حسینی را به دلیل مسائل انظباطی در اختیار نداریم .  

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.