شرکت سیمان خاش بعنوان واحد نمونه استانی از سوی اداره کل استاندارد استان سیستان و بلوچستان شناخته شد و لوح مربوطه را دریافت کرد.

سیمان خاش لوح تقدیر واحد نمونه استاندارد استانی را دریافت کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باگشاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ مدیر عامل شرکت سیمان خاش گفت: این لوح سپاس با تلاش و همت کارکنان سخت کوش کارخانه به دست آمده و به امید خداوند در آینده ای نزدیک همچون سالهای قبل نیز در زمینه های مختلف لوح های برتر کیفیت و صادراتی و صنعت سبز را کسب خواهیم کرد.

خسرو جامعی افزود: انتخاب شرکت سیمان خاش بعنوان واحد نمونه استانی از سوی اداره کل استاندارد استان سیستان و بلوچستان نشانگر حساسیت و دقت سیمان خاش در احترام به ایمنی و سلامت جامعه از طریق تامین و تضمین کیفیت و سلامت محصولات است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شماری از شاغلان این کارخانه بازنشسته شدند و شرکت مجبور به جایگزین کردن افرادی پرتوان و کارآمد با اولویت نیروهای بومی منطقه بود، همکاران ما برای جذب نیروهای مورد نیاز در کارخانه فراخوان دادند و آزمون ویژه متقاضیان استخدامی فوق دیپلم و کارشناسی با شرکت افزون بر 500 نفر برگزار و در روزهای آینده نیز آزمون ویژه دیپلمه ها برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.