مربی تیم کشتی آزاد کفایتی مشهد گفت:در رقابت های لیگ برتر اگر کمی باهوش تر بودیم و با بد شانسی روبرو نمی شدیم حتماً جایگاه بهتری از سومی را تصاحب می کردیم.

علی اصغر بذری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:تیم کفایتی مشهد با هدف و نیت قهرمانی،در رقابت های لیگ حاضر شد و برای رسیدن به این مهم هم برنامه داشتیم اما در نهایت بنا به دلایلی که شاید بهتر باشد در حال حاضر درباره آن صحبتی نشود سوم شدیم.
دارنده مدال نقره جهان در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی از عملکرد کشتی گیران تیم رضایت داشت گفت:برخی از بچه ها نتوانستند در حد و اندازه خود ظاهر شوند و در کشتی هایی که انتظار داشتیم پیروز میدان شوند خیلی راحت نتیجه را واگذار کردند اما در مجموع می توان گفت عملکرد تیمی بد نبود ولی می توانست بهتر از این هم باشد.
بذری درباره رقابت های لیگ جهانی کشتی نیز اظهار داشت:در هر صورت پیشنهاد برگزاری رقابت های لیگ جهانی از سوی فدراسیون ایران در ابعاد مختلف اقدام بسیار خوب و مفیدی بود ما نیر با توجه به سهمیه ای که داریم سعی خواهیم کرد یک تیم مطمئن را برای حضور در این تورنمنت جمع و جور کنیم تا در نهایت عنوانی بهتر از پنجمی سال گذشته را به دست آوریم.
مربی تیم کشتی آزاد کفایتی مشهد در خاتمه عنوان کرد:تیم کفایتی هیچگونه وابستگی به نهاد خاصی ندارد و به صورت کاملاً حقیقی و شخصی اداره می شود که باید از جلیل کفایتی مدیر این مجموعه به دلیل حمایتی که از ورزش اول کشور دارد تشکر ویژه داشت و من امیدوارم مسئولان فدراسیون کشتی به چنین افرادی که بدون هیچ توقعی در کشتی سرمایه گذاری می کنند توجه بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار