بر طبق آخرین نظرسنجی انجام شده، هیلاری کلینتون در صدر نامزدهای حزب دموکرات قرار دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر طبق یک نظرسنجی که نتایج آن روز گذشته منتشر شد، هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا نسبت به نامزدهای دیگر این حزب پیشتاز است.

در این نظر سنجی که از سوی شبکه "ان بی سی" و روزنامه "وال استریت ژورنال" انجام و نتایج آن روز سه شنبه منتشر شد، هیلاری کلینتون نسبت به "برنی سندرز،" مهمترین رقیب دموکرات خود از جایگاه بالاتری برخوردار است. کلینتون در این نظرسنجی توانست 49 درصد از حمایت مشارکت کنندگان در این نظرسنجی را بدست آورد؛ رقمی که در مقایسه با 42 درصد ماه گذشته نشان از رشد محبوبیت وی دارد.

اما حمایت ها از سندرز، مهمترین رقیب وزیر خارجه سابق آمریکا از 35 درصد به 29 درصد کاهش یافته است. در این نظر سنجی، 400 نفر از افرادی که گفته اند در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات مشارکت خواهند داشت، شرکت داشتند.

کلینتون در نخستین مناظره خود حضوری آرام و همراه با اعتماد به نفس داشت. این در حالی است که به سندرز و سه نفر از رقبای دیگر که درباره مسائلی مانند فروش سلاح و مداخله نظامی در خاورمیانه مجادله می کردند، انتقاداتی وارد شده است.


انتهای پیام/
    
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار