ماشینی که فکر مشتری را می‌خواند و برای او لباس برای خرید را انتخاب می‌کند ساخته شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از خبرگزاری رزبالت روسیه، شرکت ژاپنیUNIQLO به صورت مشترک با شرکت‌های NEUROSKY و Dentsu و دستگاه umood را طراحی کردند. این دستگاه به خریداران کمک می‌کند متناسب با روحیه‌شان لباس انتخاب کنند.

همانطور که پورتال fashionmag گزارش داد خریدار در مقابل صفحه نمایش که در آن به او تصاویر مختلف از عکس بچه، گربه تا عکس‌های ابرهای طوفانی را نشان می‌دهند می‌نشیند. کامپیوتر واکنش او را زیر نظر می‌گیرد و سپس به او چند تی‌شرت که متناسب با روحیه او است پیشنهاد می‌کند. بالاخره ماشین انتخاب را بر روی یک لباس متوقف می‌کند در حال حاضر umood در یکی از فروشگاه‌ها در سیدنی کار می‌کند. پس از تست این دستگاه قرار است ‌درشبکهuniqlo  که متخصص در فروش لباس روزمره در سراسر استرالیا است مستقر کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار