به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در سانحه رانندگی محور یاسوج به اصفهان بر اثر برخورد 2 دستگاه پژو و پراید 8 نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باگشاه خبرنگاران جوان از یاسوج مسعود مثنوی افزود : مصدومان با همکاری فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حادثه رانندگی دیگر یک جوان 28 ساله به دلیل واژگونی کامیون در منطقه چشمه چنار در کیلومتر 6 جاده کاکان جان خود را از دست داد.

به گفته رییس پلس راه کهگیلویه و بویراحمد براثر برخورد یک دستگاه پژوه سورای 405 با یک راس گاو در جاده دم چنار به یاسوج راننده خودرو جان خود را ا زدست داد و دیگر شرنشین این خودرو مصدوم و به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اعزام شد.

سرهنگ منوچهر سیاهپور با اشاره به بالابودن خطای انسانی در وقوع حوادث رانندگی این استان افزود : علت بروز این حادثه درحال بررسی است.

محور ارتباطی جاده یاسوج به اصفهان پرخطرترین جاده ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد است که در چهار ساله گذشته 120 نفر در این جاده جان خود را از دست داده اند.

به گفته مسوولان پلیس راه تخطی از سرعت مجاز و سبقت غیرمجاز از عوامل مهم سوانح جاده ای شش ماهه نخست کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

به گفته رییس پلیس راهنما و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد 70درصد تصادف های امسال خودروهای سواری بوده است.

کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران حدود 700 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: کشته ، سانحه ، مصدوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.