شور و شوق دیدار ستارگان جهان در استادیوم تهران و صرف عواید بازی به نفع بیماران ام اس این روزها به دادگاه و حکم جلب کشیده شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سال گذشته با خبر حضور تیم ستارگان جهان در ایران و مقایسه این تیم با هنرمندان ایران سروصدای زیادی حاکم شد تا فوتبال دوستان پرشور با امید تماشای بازی بهترین‌های جهان برای کمک به بیماران ام اس در ورزشگاه حاضر شوند زیرا یکی دیگر از پیامدهای مثبت این جریان رسیدن عواید بازی به موسسه حمایت از بیماران ام اس بود اما حالا با گذشت حدود 4 ماه از بازی حس و حال خوب آن روزها به اتفاق بر شکایت و احضاریه و دادگاه ختم شده است.
 
جریان از این قرار است که موسسه حمایت از بیماران ام اس بابت هزینه بلیط های بازیکنان خارجی حاضر در مسابقات دوستانه جام جهانی هنرمندان در دو فقره چک در تاریخ 93.12 به مبلغ 5.000.000 در وجه شرکت خدماتی توریستی صادر می کند اما هنوز خبری از وصول این چک نشده تا شرکت خدماتی توریستی با اخذ گواهی عدم پرداخت طی دادنامه‌ایی حکم توقیف اموال موسسه حمایت از بیماران ام اس و همچنین مدیر عامل آن را بگیرد.
 
البته شاکی این پرونده به دلیل ملاحظاتی که مربوط به نام موسسه است از اجرای حکم صرف نظر و تنها به لیست‌برداری از اموال موجود در حمل موسسه اکتفا کرده است تا در صورت تمکین مسئولان مربوطه از حکم صادر شده طی 48 ساعت، اقدامات لازم جهت اجرای حکم صورت گیرد.
 
در این باره یاریار، به خبرنگار ما گفت: برای بازی ستارگان جهان، موسسه‌ی حمایت از بیماران ام اس، هیچ بدهی‌ای به شرکت کیانا ندارد، بلکه این بدهی برای بازی‌های جهانی است. نباید با این کارها این بازی خیریه را زیر سوال ببریم.
 
وی در ادامه افزود: برای این که در کار خیر بسته نشود، توضیح بیشتری درباره بدهی موسسه‌ی حمایت از بیماران ام اس نمی‌دهم. اما چرا بقیه کار بدهکار هستند نباید پرداخت کنند،ما که از هیچ جایی حمایت مالی نمی‌شویم باید تحت فشار قرار گیریم.
 
گفتنی است طبق منابع غیر رسمی، بدهی موسسه‌ی حمایت از بیماران ام اس، مربوط به بازی‌های جهانی است.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار