سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: مقابل پرسپولیس بیش از 20 اشتباه داشتیم و بازیکنانمان هنوز به خودباوری نرسیده‌اند.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد کاظمی پس از شکست 2 بر یک سیاه جامگان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: آنها خوب بازی کردند و این برد حقشان بود و من هم تبریک می‌گویم، متأسفانه تمرینات ما با مسابقات متفاوت است و بازیکنان هنوز به آن خودباوری نرسیده‌اند.

وی ادامه داد: ما 2 بر یک عقب هستیم و به جای اینکه حمله کنیم عقب می‌نشینیم. اشتباهاتی در این بازی داشتیم که باید جبران کنیم و به بالای جدول بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان با اشاره به حمایت خوب هواداران عنوان کرد: خوشبختانه ما از حمایت خوب هواداران برخوردار هستیم و شاید تیم‌های دیگر کمتر این موضوع را حس می‌کنند. تا آخر تیم را تشویق کردند و با وجود اینکه عقب بودیم باز هم دست از تشویق برنداشتند.

کاظمی در مورد حملات بازیکنان این تیم از سمت راست و ضعف بازیکنان سیاه جامگان گفت: ریزه‌کاری‌هایی در فوتبال وجود دارد و ما هم در این 10 روز روی آنها کار کرده بودیم. دو سانتر از سمت چپ ما ارسال شد و به جای اینکه دفاع ما بازیکن حریف را پرس کند عقب‌ عقب رفت علاوه بر آن 20 اشتباه تاکتیکی دیگر هم داشتیم.

وی تأکید کرد: بازیکنان ما باید باور کنند که می‌توانیم همه تیم‌ها را ببریم. بازیکنان جوانی داریم و یک جوان هم پتانسیل بالایی دارد و باید از آن استفاده کند. من می‌گفتم در یک فضای خاص توپ‌گیری کنید اما آنها در فضایی دیگر این کار را می‌کردند.

سرمربی سیاه‌جامگان در مورد عملکرد اشکان خورشیدی داور بازی، گفت: داور مسابقه عالی سوت زد و من به جامعه داوری تبریک می‌گویم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار