تیم فوتبال نفت تهران در دیدار مقابل راه‌آهن با لشگری از مصدومان به میدان می‌رود.

لشگر مصدومان نفتی در دربی زردها
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه  خبرنگاران جوان، آخرین تمرین تیم فوتبال نفت تهران پیش از تقابل با راه‌آهن در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 12:15 امروز در ورزشگاه نفت تهرانسر انجام شد ساعت این تمرین به دلیل برگزاری نشست خبری علی‌رضا منصوریان از ساعت 15 در محل سازمان یک ساعت جلو کشیده شده است.

*نفتی‌ها در اوین

اردوی پیش بازی تیم فوتبال نفت تهران برای دیدار با راه‌آهن عصر امروز  در هتل اوین برگزار می‌شود.

*لشگر غایبان نفت

کارلوس سانتوس به دلیل کشیدگی شدید عضله پای راست از ابتدای هفته آینده در تمرینات نفت شرکت می‌کند و به همین دلیل دربی زردهای پایتخت را از دست می‌دهد.

علی‌رضا عزتی کاپیتان نفت نیز به علت مصدومیت نمی‌تواند شاگردان منصوریان را  در این دیدار همراهی کند. 
عباس بوغدار هافبک جوان نفتی‌ها نیز در بازی با راه‌آهن به  میدان نمی‌رود.
همچنین ایمان مبعلی که پس از دوران طولانی مصدومیت خود را هفته آینده تمرینات تیمی را شروع می‌کند، برای این مسابقه نیز نمی‌تواند در ترکیب نفتی‌ها به میدان رود.

*آمار خوب نفت مقابل راه‌آهن

شاگردان منصوریان می‌توانند امید زیادی برای کسب نخستین پیروزی در لیگ برتر مقابل راه‌آهن داشته باشند چرا که در 10 دیدار گذشته این دو تیم در لیگ برتر کفه ترازو به نفع نفتی‌ها سنگینی می‌کند.
پنج برد برای نفت، سه پیروزی برای راه‌آهن و 2 تساوی در کارنامه مصاف‌های دو تیم در لیگ برتر ثبت شده است. نفتی‌ها 13 بار موفق به گلزنی در راه‌آهن شده‌اند، در حالی لوکوموتیورانان 10 بار دروازه حریف را بازکرده‌اند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار