عبداله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال تهران گفت: بازی مهم و حساسی پیش روی داریم اما با تمرکز بالا برای کسب 3 امتیاز این بازی به میدان مسابقه خواهیم رفت.

بازی با سرخابی‌ها نیاز به مربی ندارد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان  در  ادامه عنوان کرد: این بازی برای هر دو تیم حساس است چرا که  هر دو تیم در بالای جدول هستند ما با پیروزی صدر نشین شویم و استقلال هم  با برد می‌تواند جایگاهش را استحکام ببخشد، مساوی به درد تیم‌های پایین جدول می‌خورد به هر حال ما برای کسب 3 امتیاز و بهبود جایگاهمان به مصاف استقلال می‌رویم.

ویسی در ادامه عنوان کرد: بازیکنان ما سختی دیدار فردا را درک می‌کنم و برای 3 امتیاز بازی می‌کنند. تیم‌هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند نیاز به مربی ندارند چرا که بازیکنان آنقدر روحیه دارند که نیاز به مربی ندارند.

وی در مورد اعتراض به داوری‌ها بیان کرد: من سال گذشته صحبتی در مورد داوری کردم که 4 جلسه محروم شدم اما در این فصل مربیان دیگر درباره داوری صحبت‌های نادرست می‌کنند. اما حرف‌های آنها توهین محسوب نمی‌شود هجمه به داوری درست نیست.

ویسی در پایان خاطرنشان کرد: من 3 سال است که در تیم استقلال خوزستان  هستم اما مشکلی در موردقراردادم نداشتم درست است قراردادمان پایین است اما باشگاه استقلال خوزستان تاکنون قراردادمان را پرداخت کرده است باشگاه بدهکاری به بازیکنان ندارد به هر حال هر هیئت مدیره‌ای با توجه به بودجه خود برنامه‌ها را پیش می‌برد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار