مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی از تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در ساخت مجتمع هاي خدماتي رفاهي جاده ای خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی در نشست بررسی مفاد پیش نویس تفاهم نامه سرمایه گذاری بخش خصوصی در ساخت مجتمع هاي خدماتي رفاهي جاده ای خراسان رضوی گفت: با امضای تفاهم نامه ای تسهیل در امور سرمایه گذاران بین معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان رضوی، سرمایه گذاری بخش خصوصی در احداث مجتمع هاي خدماتي رفاهي جاده ای خراسان رضوی تسهیل می شود.

جواد وحدتی فرد افزود: به منظور تامین امنیت مسافران و وسائل نقلیه، ایجاد هر گونه تاسیسات خدماتی منفرد در طول جاده های کشور ممنوع است و واحدهای خدماتی باید در قالب مجتمع های خدماتی و رفاهی فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: برای تسریع در امور متقاضیان سرمایه گذاری در طول جاده های کشور، تفاهم نامه ای در کل کشور بین معاون وزیر راه و شهرسازی و استانداران سراسر کشور در حال انعقاد است که بر اساس این تفاهم نامه، می خواهیم درک واحدی برای سرمایه گذاران ایجاد نماييم و برای سرعت بخشیدن به امور متقاضیان سرمایه گذاری در طول جاده ها، فرآیند واحدی لازم داریم.

جواد وحدتی فرد گفت : هدف از انعقاد این تفاهم نامه این است که اموری را که سرمایه گذاران باید به آن مراجعه کنند، تقریبا تمام آن توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان خراسان رضوی انجام شود و کارشناس این اداره کل پیگیر مسائل سرمایه گذار باشد .

وحدتی فرد خاطرنشان کرد: با انعقاد این تفاهم نامه ، استعلام های متقاضیان احداث مجتمع های بین راهی، تیر پارک ها و شهرک های حمل و نقل توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی انجام می گیرد.

مدیر حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست در سخنانی با اشاره به این که به صورت میانگین هر سه سال یک بار، کل جمعیت کشور به مشهد مقدس سفر می کنند،گفت: ظرفیت مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در استان خراسان رضوی مناسب نیست و به منظور تسهیل در جذب سرمایه گذاری برای احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در استان، پیش نویس این تفاهم نامه تدوین شده است.

وی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه این است که سرمایه گذار تشویق شود و طی مدت کوتاه و معینی مجوز سرمایه گذاری خود را با رعایت موارد قانونی، دریافت کند.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.