مواد فروش باغ سپهسالار پس از مدت‌ها فرار ،‌ در چنگال قانون اسیر شد.

مواد فروش باغ سپهسالار به آخر خطر رسید/ همسر متهم نتواست به شوهر خلافکارش کمک کندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 1630 روز گذشته در پی گزارشات شهروندان مبنی بر اینکه فردی به هویت "نادر" اقدام به خرید و فروش مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه می نماید و مواد را بعد از بسته بندی در آدرس باغ سپهسالار و خیابان ملت به فروش می رساند، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری بهارستان قرار گرفت.

عوامل این یگان بعد از تعقیب و مراقبت ، متهم را در خیابان مصطفی خمینی (ره) شناسایی که ضمن هماهنگی با بازپرس دادسرای ناحیه 12 اکیپ اطلاعاتی این یگان موفق شدند در یک عملیات منسجم و هماهنگ مواد فروش باغ سپهسالار را در بیرون منزلش دستگیر کنند.

البته مرد خلافکار با فریاد زدن قصد داشت تا همسرش را از حضور پلیس مطلع کند که مواد را در منزل معدوم کند که با هوشیاری و با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی این موضوع نیز بی‌نتیجه ماند.

سرگرد مهدی کرمی رئیس کلانتری 109بهارستان درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از داخل اتاق خانه متهم مقدار 38 گرم هروئین و از زیر ماشین لباسشویی 400 گرم هروئین با لفاف و مقدار 28.5 گرم شیشه و یک عد ترازو نیز کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: متهم برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل و  پس از تحقیقات مقدماتی  جهت بررسی تخصصی تر  در اختیار ماموران پایگاه هفتم پلیس مبارزعه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار