معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان خوب می دانند شما مردم ایران انسان های بزرگی هستید و با شهیدان عزیز ما آشنایی کامل دارند و اگر امروز با ما مذاکره می کنند به دلیل قدرت ایران است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ علی آراسته در مراسم شناسایی پیکر سرگرد شهید مجتبی صادقی پور گفت: دشمنان خوب می دانند شما مردم بزرگ ایران چه انسان های بزرگی هستید و با شهیدان عزیز ما آشنایی کامل دارند و اگر امروز با ما مذاکره می کنند به دلیل قدرت ایران و ضعف آنها است.

امیر سرتیپ آراسته بیان داشت: امروز اگر مسئولین کشور با قدرت در میز مذاکره از منافع ملت و دولت دفاع می کنند و هراسی از دشمنان ندارند به برکت جوانانی همچون شهید بزرگوار مجتبی صادقی پور است که در خطرناک ترین عملیات به نام فتح المبین جانانه در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کرد و برای آزادسازی منطقه بستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی با اشاره به رزمایش بزرگ نیروی زمینی ارتش که در حال حاضر در منطقه غرب کشور در حال برگزاری است گفت: در این رزمایش پیچیده ترین عملیات در وجب به وجب خاک در حال انجام است و نیروهای مسلح سرافراز ایران اسلامی آمادگی کامل دارند تا با دستور فرماندهی معظم کل قوا(مد ظله العالی) هر دشمنی را نابود سازند.

این مراسم در مزار شهدای گمنام بوستان نارنج خیابان ابوذر تهران به مناسبت شناسایی پیکر شهید مجتبی صادقی پور پس از 33 سال، برگزار شد.

اتنهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار