معاون روستایی وزیر راه و شهرسازی نیزبا اشاره به وضعیت امیدوار کننده راه های روستایی استان اظهار کرد: حدود 61 درصد از راه های روستایی استان آسفالت شده اند که این میزان از میانگین کشوری "51 درصد" بالاتر است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان؛ از کرمانشاه؛سیدحسین میرشفیع گفت: وضعیت راه های روستایی آسفالته در منطقه ثلاث باباجانی و پاوه از میانگین استانی پایین تر و در شهرستان های شرقی کرمانشاه از میانگین استانی بالاتر است.

وی افزود: هنوز بخشی از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در بخش توسعه راه های روستایی تخصیص نیافته است و این شرایط روند پیشرفت پروژه ها را با مشکل مواجه کرده است.

میرشفیع در ادامه برخورداری از نظم مدیریتی و پرهیز از هرینه های اضافی را یکی از دلایل روند خوب پیشرفت پروژه های حوزه راه روستایی استان برشمرد.

استاندار کرمانشاه در دیدار با معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی "سیدحسین میرشفیع" به نقش مهم پروژه راه آهن در توسعه استان اشاره کرد و گفت: تکمیل پروژه های راه آهن ملایر- کرمانشاه و همچنین کرمانشاه - خسروی از اولویت های اصلی مدیریت ارشد استان است که در سفر آتی رئیس جمهور نیز این موضوع را با جدیت دنبال می کنیم.

اسدالله رازانی نیز اظهار داشت: پیگیر تخصیص اعتبار از طریق صندوق توسعه ملی، برای تامین بخشی از منابع مالی لازم برای تکمیل پروژه راه آهن هستیم.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.