سرمربی تیم لیگ ‌برتری بسکتبال با ویلچر آمل از آمادگی بازیکنان این تیم برای شروع مسابقات لیگ برتر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ مسعود فلاح گفت: ۱۷ بازیکن برای حضور قدرتمندانه تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شهرداری آمل در پانزدهمین دوره لیگ برتر انتخاب شدند تا ترکیب بازیکنان این تیم بسته شود.

وی افزود: در این بین هفت بازیکن بومی بوده و هشت بازیکن دیگر غیربومی هستند.

وی با اشاره به دلایل انتخاب بازیکنان غیربومی در ترکیب تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل، گفت: در بازی‌های بسکتبال با ویلچر هر بازیکن از کلاس خاصی بر مبنای توان جسمی برخوردار است و باید در دیدار رسمی بازیکنان تیم را به کلاس درجه‌بندی مورد نظر برسانند، با توجه به اینکه در مازندران از بازیکنان دارای کلاس مطلوب جهت بازی‌ها بهره‌مند نیستیم، مجبوریم بازیکنانی از خارج استان را به خدمت بگیریم.

سرمربی تیم لیگ ‌برتری بسکتبال با ویلچر آمل با اشاره به اسامی اعضای کادر فنی، افزود: در این تیم یحیی عسگری‌پور به‌عنوان سرپرست، مجید مظلوم به‌عنوان مربی، اکبر مظلوم به‌عنوان پزشک، حسین رضایی به‌عنوان تدارکات و قربان‌علی نائیجی به‌عنوان همراه فعالیت دارند.

وحید سعادت‌پور‌مقدم، حکیم منصوری، سعید حیدری، امیر برزگر‌‌هریسی، عیسی شکری حاجمیر، عصمت‌الله افشار، محسن جلالی، منصور احمدی، عبدالجلیل قرنجیک، حسین بابایی، پیمان یعقوبی، کیوان قربانی، مسعود کیایی، نعمت مریجی، رضا درویشی، مهدیار مظلوم و سعید سلیمانی در فصل جدید لیگ برتر برای تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل به میدان می‌روند.

به گفته وی: تیم لیگ بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل امسال از سال ۱۳۶۱ فعالیت حرفه‌ای در سطح کشور داشت و چندین دور در مسابقات سوپر لیگ کشور شرکت کرد.سرمربی تیم لیگ ‌برتری بسکتبال با ویلچر آمل با اشاره به اینکه این تیم تاکنون در لیگ برتر به مقام پنجم و سوم دست یافته است، گفت: امسال سومین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کنیم.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: آمادگی ، تیم ، بسکتبال ، ویلچر ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.