این دستگاه‌ها و تجهیزات به دنبال اجرای طرح مردمی بسیج در مقابله با دجالواره در شهرستان‌های هشت‌گانه استان تحویل فعالان بسیج در استان شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرماندهی سپاه قائم‌آل محمد(عج) استان سمنان از تحویل داوطلبانه بیش از 300 دستگاه تجهیزات دریافت ماهواره از سوی مردم این استان خبر داد. 

سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی، با اعلام این خبر گفت : این دستگاه‌ها کاملا به صورت داوطلبانه و خودجوش و به دنبال فعالیت‌های فرهنگی و ارایه مشاوره‌های فرهنگی و اجتماعی کارشناسان بسیج تحویل سپاه پاسداران شده است.

 وی افزود: این دستگاه‌ها و تجهیزات به دنبال اجرای طرح مردمی بسیج در مقابله با دجالواره در شهرستان‌های هشت‌گانه استان تحویل فعالان بسیج در استان شده است. 

وی، با بیان اینکه این رقم، عدد قابل توجهی نیست، تصریح کرد: مردم ما به این درجه از رشد فرهنگی و اجتماعی رسیدند که با ارایه توضیح و بیان برخی ادله ،استفاده از این تجهیزات را کنار بگذارند. ضمن اینکه اجرای این طرح و تحویل این تعداد، نشانه ای از اثرگذاری کار فرهنگی در این خصوص است.

 سردار شاهچراغی، با بیان اینکه اجرای این طرح در استان به صورت فعالانه‌تری ادامه می‌یابد، خاطرنشان کرد: 142 دستگاه از این تجهیزات در شاهرود، 55دستگاه در میامی، 24 دستگاه در مهدیشهر، 48دستگاه در دامغان، 17 دستگاه در سمنان و 4 دستگاه در سرخه و آرادان تحویل شده است. 

 فرماندهی سپاه قائم‌آل محمد(عج)استان سمنان، تحویل این تعداد تجهیزات دریافت ماهواره را آغازی بر حذف این پدیده شوم از زندگی مردم ارزیابی کرد و تصریح کرد: برنامه‌ها و سریال‌های شبکه‌های ماهواره‌ای یکی از عمده‌ترین دلایل سست شدن بنیان‌های نهاد خانواده و افزایش طلاق در کشور طی سال‌های اخیر بوده است. 

وی، ایجاد آلودگی‌های اخلاقی در خانواده‌ها را نتیجه استفاده از ماهواره ارزیابی و اضافه کرد: برنامه‌های ماهواره‌ای از درون نهاد خانواده را که باید نقطه اتکای افراد خانواده باشد، از هم می‌پاشد. 

شاهچراغی، گفت: نوع برنامه شبکه‌های ماهواره‌ای به گونه‌ای است که علاوه بر اثرگذاری در شکل ظاهری افراد، بر روح و روان مخاطبان تاثیر می‌گذارد. 

فرماندهی سپاه قائم‌آل محمد(عج)استان،با بیان اینکه باید مردم را اقناع کرد، گفت: باید با فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی، مردم را به این باور برسانیم که حذف این تجهیزات از زندگی خانوادگی آنها، در راستای سلامت و حفاظت از حریم خانواده آنها انجام می‌گیرد.  

انتهای پیام/ش  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.