فرمانده انتظامي دزفول گفت: فردی که به صورت اینترنتی از حساب پدر بزرگش 70 میلیون ریال برداشت کرده بود شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان سرهنگ علی الهامی، در این خصوص گفت: در پي مراجعه شخصي مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب بانکي خود، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس فتا اين شهرستان قرار گرفت.

وي اظهار داشت: ماموران پليس با انجام اقدامات علمي و تخصصي متهم را که نوه ی شاکي بوده را شناسايي و با هماهنگي قضائي در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

سرهنگ الهامي تصریح کرد: متهم در بازجويي هاي فني پليس به سوء استفاده از اعتماد پدر بزرگ و به دست آوردن اطلاعات حساب بانکي و رمز دوم آن جهت پيشبرد بازي clash در چندين نوبت و اقدام به خريد اينترنتي به مقدار 70 ميليون ريال از حساب وي اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان دزفول گفت: پس از بازجویی ها و تشکیل پرونده متهم به مراجع قضائي تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست رمز هاي خود را به صورت دوره اي و متناوب تغيير داده و از اعتماد و در اختيار قرار دادن کارت بانکي خود به ديگران خودداري نمايند.

سرهنگ علی الهامی هشدار داد: در صورتي که کارت بانکي خود را در اختيار فرد ديگري قرار داديد به محض دريافت کارت رمز دوم را تغيير دهيد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.