طرح احداث و آسفالت جاده روستاي ملاشيخ به طول يك كيلومتر و 500 متر با صرف هشت ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ طرح بهسازي و آسفالت اين محور روستايي با حضور فرماندار محترم شهرستان، اعضاي محترم شوراي اداري، رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان سردشت و جمع كثيري از اهالي روستاي ملاشيخ افتتاح شد.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان سردشت در اين مراسم گفت: با بهره برداري از جاده راه روستاي ملاشيخ، 59 خانوار روستاي ملاشيخ با جمعيت 252 نفر به طور مستقيم و 26 خانوار روستاهاي شمه شيخه و سلكتان با جمعيت 106 خانوار به طور غيرمستقيم از نعمت آسفالت بهره مندشدند.

مهران رسولي ادامه داد: براي احداث اين جاده با عرض پنج متر بيش از هفت هزار و 500 مترمكعب مصالح زيراساس حمل و پخش شده است.

وي با بيان اينكه 19 دستگاه ابنيه در اين محور روستايي احداث شده، افزود: بالغ بر 22 هزار مترمكعب عمليات خاكبرداري انجام شده است.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان سردشت همچنين از انجام عمليات لكه گيري در محور سردشت – بانه خبر داد و گفت: در پي عبور بار هاي غيرمجاز كمپرسي حامل شن و ماسه به شهرستان بانه اين محور تخريب شده بود كه مرمت اين محور با اجراي عمليات تعريض و روكش آغاز شده است.

رسولي ادامه داد: تاكنون بالغ بر 2500 مترمربع از خرابي هاي موجود به طور اساسي مرمت و برطرف شده است

انتهای پیام/ز.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.