معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان از تشدید اقدامات نظارتی در راستای ساماندهی عرضه و پیشگیری از توزیع کالای قاچاق درآذربایجان شرقی خبرداد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عطاپور با اعلام این خبر افزود: در طی 6 ماهه اول سال ضمن انجام 4 هزارو664 مورد بازرسی تخصصی ویژه کشف کالای قاچاق از بنگاههای اقتصادی استان برای 187 واحد پرونده تخلفاتی تشکیل شد ه است.

وی افزود: در این بازرسی ها مقادیری کالای قاچاق کشف و ضبط شد که از جمله آن می توان به کشف اقلامی نظیر دخانیات، لوازم التحریر ، لوازم آرایشی و بهداشتی، البسه و پوشاک ، میوه و مرکبات، مواد غذایی و شیرینی و شکلات، لوازم صوتی وتصویری، رایانه وتجهیزات جانبی ، گوشی تلفن همراه ... اشاره کرد.

عطاپور ضمن اعلام تداوم اقدامات نظارتی در خصوص پیشگیری از عرضه کالای قاچاق از کلیه بنگاههای اقتصادی استان اضافه کرد: واحدهای صنفی نسبت به عرضه و فروش کالاهای تولید داخل با هدف رونق گرفتن صنایع بومی و بهبود وضعیت اقتصاد و اشتغال کشور و منطقه تلاش نموده و در خصوص خودداری از هرگونه خرید و فروش، حمل و نقل و نگهداری اقلام قاچاق در سطح عرضه حساسیت ویژه ای اعمال نمایند .
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.