رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی از برگزاری همایش" ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاه ها" در دانشگاه پیام نور تبریز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مجید واحدی در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه پیام نور استان با آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان گفت: دانشگاه پیام نور استان با داشتن 31 واحد و مرکز و بیش از 35 هزار دانشجو، در زمینه تعلیم و تربیت جوانان این مرز و بوم فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه 240 نفر هیات علمی در این دانشگاه وجود دارد ابراز کرد: سه هزار و 500 استاد حق التریس نیز در واحدهای دانشگاه پیام نور استان مشغول تدریس هستند.

وی با اشاره به راهکارهای ترویج فرهنگ و حجاب در این دانشگاه عنوان کرد: دانشگاه پیام نور استان در سالتحصیلی 93، رتبه یک کشوری را در توسعه تحصیلات تکمیلی از آن خود کرد.

واحدی همچنین از برگزاری همایش راهکارهای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاه ها در 9 آذرماه سالجاری خبر داد و افزود: نقش نماز در ترویج حجاب و عفاف، نقش امر به معروف و نهی از منکر در حجاب و عفاف، حجاب و عفاف از منظر قرآن، روایات و ادیان مختلف، صیانت از حقوق شهروندی و حجاب و عفاف، آسیب شناسی فرهنگی_ اجتماعی عفاف و حجاب و .. از مهمترین محورهای برگزاری این همایش است.

علاقمندان می توانند مقالات خود را، تا 30آبان به آدرس خیابان آزادی- ابتدای ضلع غربی روگذر ابوریحان،خیابان شاهد، نبش کوی بهارستان،دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی ارسال کنند.
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.