بازیکن تیم ملی هندبال ایران معتقد است قطری‌ها تیم ما را رقیب اصلی خود می‌دانند و از ایران وحشت دارند.

علی مانیان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بعد از اردوی چهارم تیم ملی هندبال، تورنمنتی با حضور عراق در ایران برگزار شد و به دلیل فشردگی تمرینات تیم ملی و بالا بودن آمار مصدومان تیم ملی، همچنان از آنجا که در این تورنمنت سه بازی 
سنگین را پشت سر گذاشتیم، با صلاحدید کادر فنی اردوی تیم ملی چند روز زودتر تمام شد. 

مانیان ادامه داد: خدا را شکر با آمادگی خوبی به کرواسی آمده‌ایم. تورنمنت اسلونی فواید زیادی برای ما داشت و پس از اردوی کرواسی شرایط خوبی پیدا می‌کنیم. قرار است اینجا چند دیدار با تیم‌های کروات برگزار کنیم. در تورنمنت چهارجانبه تونس هم می‌توانیم خودمان را پیدا کنیم. 

وی درباره بازی با تیم قطر توضیح داد: قطری‌ها تیمی جهانی دارند. این تیم بازیکنان خوب متعددی دارد و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی مقابل این تیم داشته باشیم و از پس آنها بربیاییم. ما چهار سال پیش در کره جنوبی، قطر را در انتخابی المپیک شکست دادیم اما قطری‌ها آن موقع قدرت فعلی را  نداشتند. حالا 16 بازیکن تبعه دارد. 

ملی‌پوش هندبال کشورمان افزود: شنیده‌ام قطری‌ها هم  درباره ما  صحبت کرده‌اند و ما را رقیب اصلی خود می‌دانند. قطری‌ها از ما وحشت دارند. البته نباید تیم‌های عربستان، کره‌جنوبی و ژاپن را هم دست‌کم گرفت. ما غیر از قطر با عربستان و ژاپن همگروهیم. 

وی درباره عرفان اسماعیلاجیج اظهار کرد: با حضور او تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. او مربی سختگیری است که خیلی به نظم اهمیت می‌دهد. فدراسیون هم همه تلاشش را کرد و همه امکانات را برای ما مهیا کرد. عرفان از دانش بالایی در هندبال برخوردار است و سختیگیری‌اش برای ما لازم است. 

انتهای پیام/ 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: علی مانیان ، هندبال ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار