گالری زیرپله اشیایی که در حال خفگی هستند را نجات می‌دهد.

سوده باقری تیرتاش خالق آثار نمایشگاه «کالبدشکافی» در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: آثار من در «کالبدشکافی» بیش از آنکه نمایشگاهی باشد، چیدمان و اجرا بوده و شامل کارهای ترکیبی می‌شود.

وی افزود: تاکنون در بیش از 20 نمایشگاه گروهی حضور داشته‌ام و این دومین نمایشگاه انفرادی من است که بعد از یک وقفه 5، 6 ساله برگزار شده و به واسطه تمایزاتی که با سایر نمایشگاه‌ها دارد، مخاطب را به راحتی با کار‌ها درگیر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: محوریت کارها یک موضوع واحد است به این صورت که بسته‌بندی‌هایی در شکل‌های مختلف در برابر مخاطب قرار می‌گیرد و هر کدام محتویات جداگانه‌ای دارد. مخاطب می‌تواند با ابزار مشخصی که در نمایشگاه موجود است، بسته‌بندی را باز کند و از لایه‌های پنهان عبور کرده تا به غایت آن بسته برسد.

در بخش‌هایی از شرح نمایشگاه آمده است: «راز چیزی است که ما نمی‌دانیم، چیزی که نمی‌بینیم و آنچه نمی‌بینیم همواره حاوی رمز است. رمز و راز، اشیا را از جهان جدا می‌کنند. اجسام را سنگین، غنی و یکه می‌سازند. در این بسته‌ها اشیای گران‌بها، شکننده و ترسناکی در حال خفگی‌اند که شاید فقط به علت دیده نشدن ارزشمند شده باشند. اشیایی که هر کدام نشان و رازی با خود دارند». 

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 30 مهر در گالری زیرپله میزبان هنر‌دوستان است.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار