رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، گفت: ارتقای مهارت و تخصص کارکنان و وحدت رویه نسبت به اجرای مقررات و قوانین، از جمله اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی پلیس راهور است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار تقی مهری با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی ارتقای تربیت و آموزش، افزود: با تدبیر فرماندهی ناجا و پیگیری هیات رئیسه از سال گذشته مقدمات راه‌اندازی قرارگاه جهادی تربیت و آموزش در دستور کار قرار گرفت و با توجه به وجود بسترهای مناسب، خرسندیم که پلیس راهور به عنوان پیشگام اجرای این طرح در سطح پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی برگزیده شد.

وی گفت: در پلیس راهور برابر تدابیر ابلاغی نسبت به تهیه و تدوین کتابچه دانستنی‌های پلیس راهنمایی اعم از پلیس راه و ترافیک شهری اقدام شد که در حال حاضر این کتابچه‌ها در سطح کلان تهیه و در اختیار تمام پلیس‌های راهور در سطح کشور قرار گرفته است.

مهری افزود: امروز روسای پلیس راهنمایی شهرستان ها، معاونان فنی و مهندسی راهور استان ها، روسای راهور سرکلانتران تهران بزرگ و مسئولان عملیات ترافیک شهری در این دوره آموزشی دو روزه حضور دارند. هدف از اجرای این دوره، ارتقای آگاهی و دانش همه کارکنان به ویژه فرماندهان و مسئولان و ارتقای آگاهی در حوزه تخصصی ترافیکی است.

منبع : مهر

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.