هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران همزمان با هفته تربیت بدنی و ایام ماه محرم، رژه موتورسواری و اتومبیلرانی خود را همراه با اهداء خون اعضاء برگزار می کند.

 مهرداد همتیان، سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران در گفتگو با  خبرنگار حوزه سایر حوزه های  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانگفت : بنابه پیشنهاد کمیته ارتباطات و روابط عمومی هیئت و موافقت اینجانب و همچنین استقبال موتورسواران و اتومبیلرانان استان تهران، رژه موتورسواران شهری و اتومبیلرانان کلاسیک همزمان با هفته تربیت بدنی و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، روز چهارشنبه 29 مهرماه به مقصد اداره کل انتقال خون استان تهران واقع در خیابان وصال شیرازی برگزار خواهد شد.

وی در این خصوص گفت : در کنار فعالیت و مسابقات حرفه ای، موضوع ورزش همگانی و مباحث فرهنگی مورد توجه هیئت قرار دارد و در آینده برنامه های فرهنگی و مناسبتی در دستور کار هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی قرار خواهد گرفت.

سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران در ادامه افزود : این رژه فرهنگی به منظور پیوستن به کمپین بزرگ اهدا خون با شعار "من یک اهدا کننده خون هستم" و با مشارکت سازمان مردم نهاد اجتماعی "نواندیش بصیر"، همکاری پلیس راهور تهران بزرگ و اداره کل انتقال خون استان تهران برگزار خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار