فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به اهميت مشاركت شهروندان در برقراري امنيت، گفت: شهروندان با نگرش اجتماعي خود پليس را ياري كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار احمد علي گودرزي امروز در حاشيه ديدار با شهروندان در دفتر نظارت همگاني (197) تصريح كرد: نيروي انتظامي با مردم تعامل وسيعي دارد و پاسخگويي به سؤالات مردم يکي از وظايف نيروي انتظامي است.

وي ادامه داد: شهروندان بايد با نگرش و ديد اجتماعي خادمان خود را در برقراري امنيت جامعه ياري رسانند.

سردار گودرزي بيان كرد: از آنجا كه ديدگاه هاي مردم نسبت به نوع عملكرد نيروي انتظامي بستر نظارت را در يگان هاي انتظامي فراهم مي کند، دفتر نظارت همگاني با توجه به اين موضوع جمع آوري انتقادات، شكايات، پيشنهادات و تقديرهاي مردمي را بر عهده دارد.

فرمانده انتظامي استان فارس خاطر نشان كرد: ايجاد هماهنگي در پيگيري درخواست هاي شهروندان از مهم ترين دستاوردهايي بوده است كه نيروي انتظامي در حوزه دفتر نظارت همگاني (197) به دست آورده است.

وي افزود: شهروندان در كليه ساعات شبانه روز مي توانند از طريق تلفن 197 با دفتر نظارت همگاني پليس در ارتباط و تعامل باشند.

سردار احمد علي گودرزي به همراه تعدادي از معاونان و روساي پليس هاي تخصصي با 193 نفر از شهروندان ديدار و دستورات لازم پيرامون مسائل و مشكلات انتظامي آنان را صادر كردند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.