مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان گفت: به طور کلی بیانات امام جمعه مشهد برای ما قابل احترام است و در نظر داریم از رهنمود‌های ایشان استفاده کنیم.

عباسی: بیانات امام جمعه مشهد برای ما قابل احترام است

محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اینکه آیا پیراهن دوم تداخلی با پیراهن پرسپولیسی‌ها دارد یا  خیر گفت: به طور کلی رنگ پیراهن دوم تیم ما با پرسپولیس تفاوت دارد از همین رو هیچگونه مشکلی در این زمینه به  وجود نخواهد آمد.

وی در خصوص اظهارات آیت اله علم الهدی مبنی بر اینکه نام سیاه جامگان ابومسلم که گفته بود دشمن امام رضا (ع) را روی یک تیم مشهدی گذاشته‌اند توضیح داد: در هر صورت اینگونه  مسائل در گذشته نیز بیان می‌شد و در مورد این موضوع آیت اله علم الهدی امام جمعه مشهد نیز تاکید زیادی داشتند و در خصوص بحث مطرح شده در حال رایزنی‌ هستیم تا این مسئله حل شود.

عباسی ادامه داد: تا جایی که ما می‌دانیم ابومسلم خراسانی یک سردار بوده است اما به طور حتم آیت اله علم الهدی در زمینه مذهبی و علمی مطالب بیشتری در این زمینه می‌داند. و اگر واقعا بحثی که امام جمعه در خصوص ضد دین بودن این شخص مطرح می‌کند درست باشد ما نیز باید مقلد وی باشیم. اما به طور کلی 90 درصد طرافداران تیم سیاه  جامگان تاریخچه ابومسلم را ورزشی می‌دانند اما با وجود شرایط موجود در صدد هستیم تا با برگزاری جلسات متعدد  صحبت‌های را با آیت اله علم الهدی امام جمعه مشهد انجام دهیم تا از رهنمودهای ایشان نیز استفاده نماییم. در حال حاضر مسئله خاصی نیست و به طور حتم در یک زمان مناسب به دنبال راهکارهایی خواهیم بود.

مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان در خصوص اینکه پرواز پرسپولیسی‌ها لغو شده و آنها خواستار به تعویق افتادن بازی شده‌اند و آیا شما با این مسئله موافق خواهید بود یا خیر گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم اما باید بگویم بازیکنان ما از هر لحاظ برای انجام بازی آماده هستند و در این زمینه کاظمی سرمربی تیم ما تصمیم گیرنده خواهد بود و این مسئله از دست من خارج است.

** برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

برچسب ها: مشهدی ، عباسی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار