مدیر تیم‌های کشتی بیمه رازی گفت:تیم های بیمه رازی با قهرمانی متوالی در دوره های مختلف رقابت های لیگ برترکشتی نشان دادند قدرت بلامنازع این مسابقات هستند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کیومرث محرابی مدیر تیم‌های کشتی بیمه رازی وضعیت تیم های های کشتی بیمه رازی و قهرمانی در مسابقات لیگ گفت: از سال گذشته تیم کشتی آزاد بیمه رازی تشکیل شد و هر چه جلوتر رفت با برنامه پیش رفتیم و در حال حاضر یکی از قدرت های بلامنازع لیگ‌های کشتی هستیم. حمایت های مالک و کادر فنی تاثیر زیادی در این موفقیت ها داشته است و حتی یک باخت تیمی هم نداشتیم.

وی تصریح: کادر فنی با جدیت تلاش می کند بیمه رازی در لیگ جهانی هم قهرمان شود. با توجه به اینکه سال قبل تنها در کشتی ازاد تیم‌داری کردیم امسال در کشتی فرنگی هم تیم دادیم و تنها تیمی هستیم که در هر دو رشته موفق به قهرمانی شدیم امیدواریم با حمایت‌های مسئولین در لیگ جهانی هم این قهرمانی‌ها را تکرار کنیم.

مدیر تیم‌های کشتی بیمه رازی درباره این که چه برنامه ای برای حضور متوالی در رقابت های لیگ دارند گفت: اگر فدراسیون حمایت کند تمایل زیادی داریم تا همیشه در لیگ باشیم ما نیاز مالی نداریم و حتی می‌توانیم از فدراسیون هم حمایت مالی داشته باشیم. اما ما یک برند هستیم و اگر حضورمان بازخورد خوبی داشته باشد حتما به این حضور ادامه می‌دهیم.

محرابی با انتقاد از انتخاب میزبان مسابقات لیگ گفت: متاسفانه محل خوبی برای میزبانی رقابت ها انتخاب نشده بود تبلیغات خوبی هم نداشت و به خوبی مسابقات دیده نشد در حالی که ما سرمایه گذاری بسیار خوبی کرده بودیم و کشتی گیران خارجی خوبی را هم برای موفقیت در این مسابقات به خدمت گرفته بودیم اما کشتی گیر خوب ایرانی وجود نداشت که مقابل آن ها محک بخورد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار