ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سميرم استان اصفهان موفق شدند در دو عمليات مقدار 79 كيلوگرم ترياك را كشف و سه نفر را دستگير كنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سرهنگ دوم" غلامرضا براتی "فرمانده انتظامی شهرستان سميرم اصفهان با بيان اين خبر اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان حين كنترل خودروهای عبوری در يكي از محورهای فرعی اين شهرستان به يك دستگاه سواری پ‍ژو مشكوك و آن را متوقف كردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از اين خودرو موفق شدند مقدار 66 كيلو و 700 گرم ترياك را كه به طرز ماهرانه ای در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود كشف كنند .

سرهنگ براتی اظهار داشت : در يك عمليات ديگر ماموران ايست وبازرسی شهيد" رئيسان "سميرم حين كنترل خودروهای عبوری به يك سواری پرايد مشكوك و آن را متوقف كردند.

براتی بيان كرد : ماموران موفق شدند در بازرسي از اين خودرو مقدار 12 كيلو و 300 گرم ترياك را كه بطرز ماهرانه ای در قوطی های شامپو جاساز شده بود كشف كنند .

فرمانده انتظامی شهرستان سميرم ضمن اشاره به اين كه در اين دو عمليات دو خودرو توقيف و سه نفر دستگير شدند گفت : متهمان به همراه مواد مكشوفه جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايی معرفی شدند.  

انتهای پیام/ش

برچسب ها: کشف ، تریاک ، سمیرم اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.