فرمانده انتظامی شهرستان شيراز از شناسايی و دستگيری اعضای باند سارق خودرو و درون خودرو در شيراز و كشف 130 فقره سرقت از آنها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "يوسف ملك زاده" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و سرقت درون خودرو در سطح شهرشیراز و کشف خودروهای مسروقه به صورت رها شده، ‌دستگيري سارقان در دستور كار ماموران قرار گرفت.
وي با بيان اينكه سارقان پس از سرقت خودرو اموال درون خودرو را سرقت و آن را در سطح شهر رها مي كردند، ‌افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و و گشت زنی های شبانه روزی يكی از سارقان به نام "ع – ر" در حین سرقت و باز كردن درب خودرو در يكی از خيابان های مركزی شهر توسط ماموران كلانتری 11 زند شيراز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شيراز اظهار كرد: از اين سارق 31 ساله كه دارای سابقه سرقت بود، اموالی از قبیل تعدادی سوییچ خودرو پراید، کارت عابر بانک، گواهینامه رانندگی، کارت ملی و کارت اعتباری ویژه تلفن همگانی و قبض برگ تعمیرات موبایل کشف شد.

سرهنگ ملك زاده افزود: پس از انتقال متهم به کلانتری در تحقیقات انجام شده از وی، بیش از ۱۳۰ فقره سرقت درون خودرو و سرقت خودرو از اين سارق با هم دستی سه نفر ديگر كشف شد.

وی ادامه داد: سارقان پس از سرقت خودرو با جستجوی اموال و کشف شماره تماس در اموال و مدارک داخل خودرو با مالک تماس برقرار و اعلام می كردند خودرو نزد آنها است و مبالغی درخواست و با ارائه شماره کارت و واریز وجه درخواستی توسط مالک خودرو را در سطح شهر به صورت بلاصاحب رها و اگر شماره ای از مالک یافت نمی كردند و امکان هماهنگی نداشت، اموال خودرو را سرقت و خودرو را رها می كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شيراز گفت: در بازرسی از منزل سارق دستگير شده واقع در يكی از محله های جنوب شرقی شيراز، اموال مسروقه بسیاری کشف شد و در ادامه يك از سه همدست وی نيز دستگیر شد. 

سرهنگ "ملك زاده" با بيان اينكه تلاش براي دستگیری دو هم دست ديگر سارق ادامه دارد تصريح كرد: در اين رابطه مالباختگان شناسایی و تعدادی از اموال مسروقه به آنها مسترد شده و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.