مجری شبکه فاکس نیوز به دلیل دعوت از یک تحلیلگر تقلبی سازمان سیا، از مخاطبان خود عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، "نیل کاووتو،" مجری شبکه تلویزیونی فاکس نیوز آمریکا به دلیل دعوت از "وین سیمونز،" یک تحلیلگر تقلبی سازمان سیا در یکی از برنامه های خود، عذر خواهی کرد. 

"وین سیمونز" روز پنجشنبه به اتهام جازدن خود به عنوان تحلیلگر سازمان سیا و  ارائه اطلاعات نادرست به دولت بازداشت شد. "نیل کاووتو" با عذرخواهی از مردم اعلام کرد: اگر اتهامات وارد شده به این تحلیلگر صحت داشته باشد، فقط من مسئول این اشتباه هستم.

وی به مخاطبان برنامه اش گفت: "شما این حق را دارید که میهمانان را آنگونه که خود را معرفی می کنند، باور کنید. با وجود اینکه این اشتباهات به ندرت رخ می دهند، غیرقابل جبران هستند. من به شما قول می دهم هرگز چنین اشتباهی تکرار نشود. من برای اعتماد شما ارزش قائل هستم و سوگند می خورم همه تلاشم را برای جلب اعتماد دوباره تان به کار گیرم."

کاووتو همچنین تصریح کرد تنها کسی نبوده که فریب این تحلیلگر تقلبی را خورده است. وی با بیان این اظهارات به گزارشی که نحوه دسترسی به مقامات عالی رتبه پنتاگون در دولت جورج دبلیو بوش در آن وجود داشت، اشاره کرد و گفت نام "وین سیمونز" نیز میان این افراد دیده می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار