تور ۱۲ روزه یک روزنامه انگلیسی برای سفر به ایران

روزنامه انگلیسی تلگراف برای مسافرت به ایران توری ۱۲ روز به ترتیب داده که قیمت آن نفری ۳۱۵۰ پوند است؛ تقریبا روزی یک میلیون تومان.

به گزارش گروه  وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،پیشنهاد می کنیم از یکی از مرموزترین و فریبنده ترین کشور های دنیا، یعنی ایران بازدید کنید. پس از توافقات هسته ای ایران در های کشورش را برای بسیاری از توریست ها باز کرده است همچنین با لغو کردن هشدار سفر به ایران توسط وزارت امور خارجه ی انگلیس به مخاطبان جدید این فرصت را می دهد که از کشوری که از لحاظ تاریخی و فرهنگی بسیار غنی است بازدید کنند. الان وقتش این است که برویم.

بخش های مهم سفر به ایران

معماری اصفهان؛ اصفهان یکی از قدیمیترین شهر ها و پایتخت ایران از سال ۱۵۹۸ تا سال ۱۷۲۲ بوده است. زمانی که به اصفهان «نصف جهان» گفته می شد، این شهر چهارراه تجارت و دیپلماسی بین المللی بود. این سفر شامل توری جدا به اصفهان برای دیدن معماری اسلامی و قهوه خانه ها نیز هست.

تاریخ در تخت جمشید؛ این مکان جزو میراث باستانی «یونسکو» قرار دارد و اگر یکی از قسمت های برجسته خاورمیانه نباشد، از مناطق برجسته ایران هست. این منطقه مظهر معماری اولین امپراطوری ایرانیان است در این سفر شما یک روز کامل فرصت دارید از ایران بازدید کنید.

شعر در شیراز؛ شما زمانی را برای بازدید از مساجد، قلعه ها، باغ ها و قهوه خانه ها در شهر خیره کننده شیراز خواهید داشت. این شهر که به عنوان منطقه حیاتی فرهنگ ایران محبوب است در قرن هجدهم و دوران زندیان ه پایتخت ایران بوده است. به لطف هنرمندان و عالمان این شهر شیراز شهر یاد گرفتن، شعر، بلبل و گل های رز است.


منبع:هفت صبح
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.