ایر فرانس قصد دارد هزار شغل را در سال 2016 حذف کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، الکساندر دو ژونیاکAlexandre de Juniac  مدیر کل شرکت هواپیمایی ایر فرانس- کی ال ام روز یکشنبه از تصمیم این شرکت برای حذف یک هزار شغل در سال 2016 خبر داد.

وی گفت شرکت هواپیمایی ایر فرانس- کی ال ام  در چارچوب طرحی اجتماعی که دو هزار و نهصد شغل را در فاصله زمانی دو سال تهدید می کند ، قصد دارد در سال 2016، نزدیک به یک هزارشغل را حذف کند.

وی در مصاحبه با رسانه های فرانسه گفت اولین بخش از طرح تجدید ساختار شرکت هواپیمایی ایر فرانس مرتبط با سال 2016 آغاز شده است.

مدیر عامل شرکت ایرفرانس اعلام کرد بر اساس طرح جدید تغییر ساختار در این شرکت، در سال 2016، نزدیک به یک هزار شغل از طریق خروج داوطلبانه کارکنان این شرکت حذف خواهد شد که این مقدار یک سوم سه هزار شغلی است که در این طرح پیش بینی شده است. 
درحالی که دولت فرانسه از شرکت هواپیمایی ایر فرانس خواسته است تا برای جلوگیری از حذف مشاغل تلاش کند، ژونیاک از آمادگی خود برای مذاکره درخصوص دومین بخش از طرح تجدید ساختار این شرکت هواپیمایی خبر داد. 

در عین حال ، مدیر کل شرکت هواپیمایی ایر فرانس- کی ال ام تاکید کرد« چنانچه مذاکره با پرسنل این شرکت هواپیمایی تا ابتدای سال آینده به نتیجه برسد، ما می توانیم از ادامه طرح جلوگیری کنیم ».

قرار است کمیته مرکزی ایر فرانس و سندیکاهای این شرکت هواپیمایی برای بررسی طرح کاهش کارمندان روز پنجشنبه جلسه برگزار کنند.

این درحالی است که قرار است در همین روز علیه اقدام شرکت هواپیمایی ایر فرانس مبنی برطرح کاهش کارمندان،تظاهراتی در پاریس برگزار شود. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار