رکورد بلندترین ناخن جهان+عکس!

یک مرد هندی که بلندترین ناخن‌های دنیا را دارد و نامش در کتاب گینس ثبت شده، می‌گوید از سال 1952 که 16 ساله بوده، ناخن دستش را نگرفته است.

 به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نام شریدار چیلال به عنوان صاحب بلندترین ناخن‌های یک دست، در کتاب گینس سال 2016 ثبت می‌شود. این مرد 78 ساله می‌گوید، قصد دارد ناخن‌هایش را بگیرد و در یک موزه بگذارد: «وقتی مدرسه می‌رفتم، یک بار معلم، ما را بدجور کتک زد، چون دوستم ناخن او را شکسته بود. معلم یک ناخن خیلی بلند داشت. از او پرسیدیم چرا به خاطر شکستن یک ناخن، ما را این جوری کتک زده و او هم گفت، چون ما هیچ وقت ناخن بلند نداشته‌ایم، درک نمی‌کنیم. مگر این که خودمان ناخن بلند کنیم، اگرنه هیچ وقت نمی‌فهمیم نشکستن ناخن به چه مراقبتی نیاز دارد.»

بعد از آن بود که شریدار بلند کردن ناخن را به عنوان مبارزه در پیش گرفت و اکنون ناخن‌هایش روی هم 909/6 سانتی متر طول دارند. ناخن شست دست او با 2 متر طول، از بقیه بلندتر است. انگشت میانی 186/6 سانتی متر، انگشت انگشتری 181/6 سانتی متر، انگشت کوچک 179/1سانتی متر و انگشت اشاره او 164/5 سانتی متر طول دارند.


رکورد بلندترین ناخن جهان+عکس!

رکورد بلندترین ناخن جهان+عکس!

رکورد بلندترین ناخن جهان+عکس!



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


منبع: دیلی میل

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱۲
Iran (Islamic Republic of)
ملودی
۱۶:۳۸ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
این چجوری میره wc
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۲ آبان ۱۳۹۴
چقدر کثیف. حالم بهم خورد..