یک کارشناس بازار سرمایه گفت: اینکه اجازه دهیم سرمایه گذاران با هدف استفاده از شرایط خاص کشور و بهره گیری از نیروی کار ارزان و منابع غنی وارد عرصه سرمایه گذاری و درنهایت صادرات به دیگر کشورها بشوند اشتباه بزرگی است.

اولویت جذب سرمایه گذار خارجی انتقال تکنولوژیمحمد بلوریان تهرانی کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص برنامه ریزی برای ورود سرمایه گذاران خارجی گفت:در بحث سرمایه گذاری خارجی باید نسبت به انتقال تکنولوژی نیز اقدام شود.

وی دراین راستا افزود: اینکه اجازه دهیم سرمایه گذاران با هدف استفاده از شرایط خاص کشور و بهره گیری از نیروی کار ارزان و منابع غنی وارد عرصه سرمایه گذاری و درنهایت صادرات به دیگر کشورها بشوند اشتباه بزرگی است.

تهرانی گفت: بستر لازم برای سرمایه گذاران ایجاد دانش فنی است که سینرژی و هم افزایی تکنولوژی ودانش فنی در کنار نیروی کار و منابع داخلی ما میتواند بستر مناسبی را برای سرمایه گذاری ایجادکند.

کارشناس بازار سرمایه در پایان خاطر نشان کرد: کشور درحال حاضر نیازمند دانش و تکنولوژی است ودر این صورت میتوانیم زمینه رشد لازم برای سرمایه گذاری را آماده کنیم در غیر این صورت فرصت های خوب اقتصادی را نیزاز سرمایه گذاران داخلی سلب می کنیم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۴
سرمایه گذاری روی تکنولوژی های نوین حمل و تقل مثلا ساخت ترن ست برقی یا ریل باس قم سلفچگان
آخرین اخبار