معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت با بیان اینکه سرمایه‌گذاری عظیمی در عرصه توسعه صنعت مس صورت گرفته است گفت: تا پایان برنامه ششم پیش بینی شده که از 400 هزارتن مس محتوا 1.5 میلیون تن کنسانتره تولیدشود.

محبی**همکاری شرکت ملی مسی ایران با بخش خصوصیبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مراد علیزاده مدیر عامل شرکت ملی مس ایران در مراسم امضای قرار داد مشارکت مدنی احداث کارخانه تولید کنسانتره چاه فیروزه در نشست خبر امروز اظهار داشت: در راستای سیاست جمهوری اسلامی ایران مبنی بر توسعه معادن و صنایع ایران شرکت ملی مس برای تامین مالی سیاست‌های توسعه‌ای و تولید جدید را اتخاذ کرده است.

وی افزود: برهمین اساس پس از چندین فقره اعلام مزایده و ارزیابی منابع مالی این طرح با مشارکت سرمایه‌گذاری مفید شرکت های میدکو، ماهان، مفید و شرکت صنایع مس ایران صورت گرفت و در همین راستا مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت،اظهار داشت: گفتنی است جلوگیری از خام فروشی و افزایش ارزش افزوه مس و معادن یکی از سیاست‌های خوبی است که همواره در این زمنیه پیش گرفته شده است. 

وی در ادامه گفت: در واقع این پروژه با سرمایه گذاری 65درصدی آورده شرکا و 35 درصد شرکت ملی مس ایران صورت گرفته و امروز یکی از تصمیمات بسیار خوب چاه فیروزه رسیدن به تولید است که امیدواریم با همت و پشتکار این طرح انجام شود.

کرباسیان گفت: در واقع تا پایان برنامه ششم پیش بینی شده که از 400 هزارتن مس محتوا 1.5 میلیون تن کنسانتره حاصل شود .

معاون وزیر گفت: سرمایه گذاری عظیم 127 میلیون یورو و 420 میلیارد تومانی با مشارکت سرمایه گذاری شرکت های اقتصادی مفید، میدکو، ماهان و ملی مس ایران صورت گرفته که امید است با وجود سرمایه گذاری در این بخش به اهداف خود دست یابیم.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: معادن ، صنایع ، مس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار