اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیر و رو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرارداده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.



مازیار فلاحی هم به چهل سالگی رسید و اونجوری که در اینستاگرامش اعلام کرده قصد داره سیم کیلومتر و باز کنه و در سن 40سالگی متوقف شود.




با اجازه از امروز سيم كيلومترو واكردم ... سر چل چلي استاپ زدم..





دکتر واعظی وزیر ارتباطات دولت تدبیر و امید گزارشی از اولین جلسه شورای عالی فضای مجازی با حضور رئیس جمهور را در صفحه اینستاگرامی خود به مردم ارائه کرد.



دکتر روحانی در جلسه شورای عالی فضای مجازی گفت که استفاده بهینه از فرصت های ارتباطی علاوه بر مزایای اقتصادی، دسترسی متوازن به اطلاعات و خدمات الکترونیک، کاهش فساد در نظام اداری و هزینه‌ها و بهبود ترافیک و حفظ محیط زیست را نیز به همراه خواهد داشت. رییس جمهوری بر تعیین روش‌ها و استانداردهای کارآمد و هوشمند برای استفاده سالم و بهره‌گیری از ابعاد فرهنگی و اقتصادی فضای مجازی و در عین حال مراقبت نسبت به آسیب‌های فرهنگی تأکید کرد.در این جلسه سیاست‌های مربوط به حمایت از تولید بازی‌های رایانه‌ای متناسب با فرهنگ ایرانی – اسلامی در کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت


احمد مهران در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی در کنار حامد بهداد و باران کوثری از فیلم هفت ماهگی به اشتراک گذاشت.


هفت ماهگی،، عکاس:مهدی دلخواسته...


دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور به تازگی با حضور در شهر صفهان در مراسم تحویل یکصد اتوبوس درون شهری به ناوگان شهری اصفهان شرکت کرد.


مراسم تحویل یکصد اتوبوس درون شهری به ناوگان شهری اصفهان



عزت الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما در صفحه اینستاگرام خود از موشک تازه پرتاب شده ی عماد گفته است.


عماد ، ستون امنیت مردم ؛
موشک دور برد و کنترل شونده ی "عماد" با موفقیت آزمایش شد .
"
دقت اصابت" (CEP) هم در برد و هم در سمت ، "ماندگاری"به معنای طولانی بودن انبارداری پس از شارژ سوخت ، "رادار گریزی" و قابلیت بالای "تاکتیکی" از ویژگی های برجسته آن است .
بقیه اش هم محرمانه است !!
از همه بروبچه های وزارت دفاع و نیروهای مسلح تشکر می کنم .
این دستاورد ملی ،موجب افتخار همه ایرانیان است .
.
پی نوشت
. .
هدف اصلی "عماد" تامین امنیت مردم و منطقه است .
اگر امروز دشمنان در برابر ما می نشینند ، گفتگو و مذاکره می کنند و دنبال راه های معامله با ایران هستند ،به دلیل قدرت بازدارندگی بالای جمهوری اسلامی است .
پاسخ آقای ظریف و خانم افخم به اظهارات بی ارزش آمریکایی ها هم خوب و به موقع بود .
تداوم این راهبرد ، خواست ملت ایران در مقابله با هرگونه زیاده خواهی است .



علی اوجی در ترافیک تولد هنرمندان مهر ماهی اینبار زادروز عبدالله اسکندری را در صفحه شخصی اینستاگرامش تبریک گفت.




استادم ، عزيز دل ، آرتيست مورد علاقه من
پدر گريم ايران
انسان به معناى واقعى كلمه
عبدالله اسكندرى زادروزتون رو تبريك عرض ميكنم




صفحه منتسب به علی لاریجانی رئیس قوه مقننه کشور تصاویری از حضور وی در مراسم بزرگداشت شهید حسین همدانی را به اشتراک گذاشت.



مراسم بزرگداشت سردار شهید حسین همدانی
مهرماه 1394

محراب قاسم خانی که گویا این روزها در حال جهان گردی است در سفرنامه خود از مسئولین برای ارتقاء کیفیت باغ وحش های کشور نظرات و پیشنهادهایی داشت.



سفرنامه/قاب نهم: آخه بايد به باغ وحشاى بقيه هم حسوديمون بشه؟ ديگه مگه باغ وحش چى داره كه اونا ميتونن خوبش رو داشته باشن، ما نميتونيم؟ تكنولوژيش هنوز اينجا نيومده يا جزو قرتى بازى هاى تجمل گرايانه محسوب ميشه؟ هم محيط خانوادگيه، هم جنبه توريستى داره، هم بار آموزشى و علمى داره، هم باعث ميشه خدايى نكرده يه كم به مردم خوش بگذره. فقط يه كم سليقه ميخواد و يه ذره مديريت و يه مقدار احترام به حقوق مردم. باور كنيد هر چقدر هم كه براى طراحى محيط زيبا و تنوع گونه هاى جانورى و امكانات رفاهى و تفريحيش خرج كنيد، به همون مقدار هم مورد استقبال قرار ميگيره و ميتونه درآمد زا باشه. لطفاً يه كم اهميت بدين به مردم. جاى دورى نميره




وین به تازگی جذابیت ویژه ای برای هنرمندان پیدا کرده و هر روز شاهد تصاویری از این شهر هستیم که در اینستاگرام هنرمندان به اشتراک گذاشته شده است و اینبار عکسی از محسن تنابنده در وین.





فک کن اینجا تهران باشه، هوای خوب آسمون آبی (وین)

نفیسه روشن در پست جدید اینستاگرام خود به فکر رفتگران زحمتکش شهرداری بوده و از مردم در خواست کرده تا مراقب این عزیزان به خصوص در ایام محرم و زمان مصرف بالای ظرف های یک بار مصرف باشند.




تورو خدا تو اين ايام مراقب اين عزيزان باشيم
ظرف هاي يكبار مصرف رو حتما تو سطل زباله بريزيم




گزارش از: هانیه میرزاهدایتی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد
۲۳:۰۴ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
درود فراوان بر باران کوثری عزیز که تا ابد طرفدارش هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۴
چقدر محسن تنابنده ذوق زده
آخرین اخبار