بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به حمایت از کاپیتان جدید خود بر آمده‌اند؛ دورازه‌بان پرسپولیس در مورد اتفاقات اخیر در بازی پرسپولیس و صبا مطالب جالبی را به رشته تحریر درآورد.

مکانی: داداش رضا غمت نباشه، خودم هوادارتم.....به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در صفحه اجتماعی خود گفت: نمردیم و معنی حرمت را فهمیدیم داداشی غمت نباشه خودم یک تنه هوادارتم، نمی‌گذارم بلایی که سر هادی آوردند را سر تو و بقیه بچه‌ها بیاورند.

وی ادامه داد: تو آدمی نیستی که در عرض یک سال لوگوی دو باشگاه را ببوسی و بعد بیای بعد گل شادی نکنی که بگی من با تعصبم!!! تو آدمی نیستی که نان و نمک این باشگاه را بخوری بعد تو راهروی ورزشگاه فحش ناموس به هوادارانش بدی!! تو با تعصبی این و هیچ کس نمی‌داند. منی که باهات زندگی کردم می‌دانم تو غیرت پرسپولیسی داری داداش رضا الانم خیالی نیست بگذار هرچی دوست دارند بگویند خودم همانند 80 میلیون انسان هوادارتم، پرسپولیس اصیل با غیرت

* گفته‌های بازیکنان پرسپولیس خطاب به نورمحمدی

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به حمایت از کاپیتان جدید خود بر آمده‌اند.

امید عالیشاه، بازیکن سرخ پوش در صفحه اجتماعی خود خطاب به نورمحمدی عنوان کرده است: این نیز بگذرد داداش، پرسپولیسی ها دوست دارند و تنهایت نمی‌گذارند.

از طرفی دیگر محسن بنگر نیز در صحه اجتماعی خود شماره 20 که مربوط به نورمحمدی می‌باشد را نشان داده و گفته است: کاپیتان بجنگ، داداش تو الان بزرگ تیم هستی.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار