شهردار کاشان از اجرای مانور طرح اضطراری فرودگاه کاشان در روز چهارشنبه 29 مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان ها از باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سیدمحمد ناظم رضوی،در حاشیه چهارمین نشست مدیریت بحران فرودگاه کاشان،باحضور کارگروه های مجموعه مدیریت بحران شهرداری کاشان، در سالن کنفراس این شهرداری در گفتگو با خبرنگاران گفت: انجام این مانور از ضروریات راهاندازی فرودگاه کاشان است.

وی با تاکید بر اینکه همه مشکلات راه اندازی فرودگاه، تامین بخش عمدهتجهیزات و هماهنگی دستگاه ها در حوزه شهر، شهرستان و استان حل شده استافزود: عمده مباحث لازم و ضروری در راه اندازی فرودگاه به نتیجه رسیده است.

به گفته وی، مسائل دستگاه های فرادستی به ویژه سازمان هواپیمایی کشور نیزدر راه اندازی فرودگاه کاشان مرتفع شده است.

شهردار کاشان، با اشاره به اینکه بحث مدیریت بحران به ویژه ایجادGIS(سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی) در مدیریت بحران از ضروریات مباحث دراین شهرستان است گفت: شهرداری کاشان بحث GIS اطلاعات جغرافیای مکانی رابه صورت ویژه تر برای ارائه خدمات رسانی شهری دقیق تر در حوزه ترافیکی،خدمات شهری و عمرانی را در قالب همکاری با دانشگاه کاشان انجام می دهد.

ناظم رضوی در ادامه با تقدیر از زحمات و تلاش های تمامی افراد دستاندرکار راه اندازی فرودگاه گفت: مشکل محدودیت حریم هوایی نیز به زودی باقول مسوولان ذی ربط مرتفع می شود.

وی با تاکید بر اینکه احداث و تجهیز فرودگاه به عهده شهرداری کاشان نیستاما به دلیل توسعه زیرساختی شهرستان و نیاز شهروندان به امکانات رفاهیاین طرح را انجام می دهد گفت: شهرداری کاشان بالغ بر 160 میلیارد ريالدر فرودگاه هزینه کرده است.

به گفته وی، 130 میلیارد ريال از این مبلغ، برای مباحث عمرانی فرودگاه و30 میلیارد ريال نیز برای تامین تجهیزات و تأسیسات اولیه این پروژه هزینهشده است.

گفتنی است: چهارمین نشست مدیریت بحران فرودگاه کاشان،با حضور کارگروه هایمجموعه مدیریت بحران شهرداری کاشان و ایراد سخنان توجیهی جوادی، مسوولآموزش این مدیریت و سید مسعود مسعودی، مدیر فرودگاه کاشان در سالن کنفراسشهرداری این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.