سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از صدور احکام رتبه بندی 53 هزار نفر از معلمان شهر تهران خبر داد و گفت: باقی‌مانده احکام نیز تا یکی دو هفته آینده صادر می‌شود .

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص وضعیت رتبه بندی معلمان شاغل در تهران گفت: از میان 63 هزار نفر همکار فرهنگی شاغل، 54 هزار نفر مشمول طرح رتبه بندی معلمان هستند که از این تعداد بخش قابل توجه آنان یعنی برای 53 هزار نفر احکام به طور کامل صادر شده است و مابقی همکاران مشمول، به دلیل محدودیت‌ها و جابجایی‌هایی که صورت گرفته هنوز احکام آنها صادر نشده که این امر نیز ظرف مدت کوتاهی و تا یکی دو هفته آینده صادر خواهد شد. 

وی خاطر نشان کرد: وضعیت رتبه بندی در شهر تهران و صدور احکام آن برای معلمان در وضعیت مناسبی قرار دارد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران همچنین درخصوص دریافت کتب درسی دانش‌آموزان نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه فرآیند ثبت نام کتاب به صورت اینترنتی انجام می‌شود، اکثر دانش‌آموزان برای شروع سال تحصیلی کتابهای خود را دریافت کرده‌اند اما برخی به دلایلی نظیر جابجایی محل زندگی امکان دریافت کتاب را پیدا نکرده‌اند و از طریق شماره پیامک 9121804414   برای دریافت کتب خود اقدام کرده‌اند و از زمان اعلام این شماره پیامک تاکنون موارد کمی برای دریافت کتاب ثبت شده است، چراکه بسیاری از دانش‌آموزان کتابها را قبل از آغاز سال تحصیلی دریافت کرده بودند.

صدور مجوز برای تماشای فیلم محمد رسول‌الله (ص)
ثقفی در خصوص ثبت مجوز برای تماشای فیلم محمد رسول‌الله (ص) برای تمامی مدارس شهر تهران گفت: مطابق سند تحول بنیادین 6 ساحت مد نظر قرار گرفته است که یکی از آنها تربیت اعتقادی و دینی است و در این خصوص فعالیت‌های فرهنگی هنری می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد. 

وی در ادامه با بیان اینکه فیلم محمد رسول‌الله (ص) فرصت تربیتی مناسبی برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند، گفت: بخشنامه‌ای به تمامی مدارس فرستاده شده است که از این طریق مجوز تماشای فیلم برای تمامی مدارس صادر شده است .

ثقفی همچنین به این نکته اشاره کرد که علاوه بر این بخشنامه همکاران و اولیا نیز نقش مهمی در این زمینه دارند و بهتر است دانش‌آموزان را برای چنین فعالیت‌ها تشویق کنند چرا که یکی از دستاوردهای سند تحول بنیادین نیز رسیدن به حیات طیبه و دسترسی به تربیتی اعتقادی و دینی است. 


انتهای پیام/  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۴
ما در خوزستان که تا الان خبری ازرتبه بندی نیست که نیست
تازه مطالبات اضافه کار اسفند و فروردین و اردیبهشت را هم ندادن
ما که با مسئولین همکاری می کنیم که کلاس بدون معلم پر می کنیم چرا مسئولین بی مهری می کنند 7 ماه گذشت که می خوان اضافه کار ما رو بدن
لطفا پیگیر باشید
ممنون