نخستین همایش ملی کاوشهای باستان‌شناسی منطقه کاشان دوشنبه 27 مهرماه در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

نخستین همایش ملی کاوشهای باستان شناسی منطقه کاشان برگزار می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ دبیر اجرایی نخستین همایش ملی کاوشهای باستان‌شناسی منطقه کاشان با اشاره به اجرای آیین افتتاحیه این همایش ساعت هشت صبح روز بیست و هفتم مهر در تالار آزادی دانشگاه کاشان گفت: بررسی کارشناسانه مسائل تاریخی فرهنگی، هنری و معماری منطقه کاشان همراه با نشست تخصصی ارائه مقالات بنیادی و تخصصی از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

دکتر رضا نوری ارائه مقالات علمی و کاربردی در حل معضلات شهری در نشست های تخصصی همایش را تاکید کرد و افزود: شیوه فراخوان همایش با تو جه به کاوش های متعدد انجام شده باستان شناسان و فعالیت های میدانی در حوزه های مختلف در یکی دو دهه اخیر به صورت سفارشی برای ارائه سخنرانی در روز برگزار ی همایش است.

وی، برگزاری سه پنل تخصصی و یک پنل ارائه مقاله لاتین در همایش را یادآور شد و گفت: مباحث آثار تاریخی پیش از تاریخ، دوره تاریخی و اسلامی مو ضوعات مباحث پنل‌های تخصصی همایش است.

به گفته وی،نخستین همایش ملی کاوشهای باستان شناسیهمزمان با روز دوشنبه بیست و هفتم مهرماه جاری با حضور سمیع الله حسینی مکارم، معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود.

نخستین همایش ملی کاوشهای باستان شناسی منطقه کاشان با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرمانداری ویژه کاشان و شهرداری های شهرهای کاشان و آران و بیدگل در دانشگاه کاشان برگزار می شود.   

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.