رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سناریوی تروریست دیگر به نتیجه نمی‎رسد و تمامی سنگرهای کلیدی جهان از دست آمریکا خارج شده است.

سردار نقدی: تمام سنگرهای کلیدی جهان از دست آمریکا خارج شده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم ترحیم سردار شهید همدانی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر تهدید ایران توسط داعش گفت: ملت ایران  سال‌هاست که در مقابل آمریکا ایستادگی کرده است و حالا داعش بعنوان نوچه آمریکا چه  کار می‌خواهد کند.

وی ادامه داد: آمریکا به عنوان سرکرده تروریست‎ها با آن همه هواپیما، جنگنده، ناو و سلاح هیچ کاری نتوانسته انجام دهد حال داعش چگونه می خواهد در مقابل ما بایستد.

سردار نقدی اظهار داشت: آمریکا داعش را برای نجات صهیونیست‌ها ایجاد کرده است، اما این سناریو به نتیجه نمی‌رسد و آمریکا و اسرائیل و داعش نابود خواهند شد. زیرا با شرایط امروز تمامی سنگرهای کلیدی جهان از دست آمریکا خارج شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سوالی مبنی بر تایید شدن برجام در مجلس گفت: بعد از برجام مرحله مبارزه نهایی با آمریکا و سقوط استکبار جهانی است و همه ما باید راه خود را با قدرت ادامه دهیم تا به نابودی استکبار منجر شود.

سردار نقدی در پایان خاطر نشان کرد: مرحله بعد از برجام قطعا مرحله سقوط و از بین رفتن آمریکا و استکبار خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، ایران ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار