معاون اشراف و راهبردی مقام معظم رهبری گفت: نباید بگذاریم که دشمن این فرصت‌های تاریخی را از ما بگیرد.

سرلشکر ایزدی: نباید بگذاریم که دشمن این فرصت‌های تاریخی را از ما بگیردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان سرلشگر ایزدی معاون اشراف و راهبردی مقام معظم رهبری در حاشیه مراسم ترحیم سردار شهید همدانی با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اعتماد به آمریکا گفت: تاریخی که در پیش روی ماست بیانگر نقش امپریالسم آمریکا و انگلیس است، مسیری را که تا به امروز طی کرده‌ایم فراز و نشیب بسیاری داشته است.

وی ادامه داد: هر کجای تاریخ که به آمریکا اعتماد کردیم از پشت خنجر خوردیم. اکنون باید با توجه به تجارب تاریخی دشمنی را که از در بیرون کرده‌ایم، نگذاریم که از پنجره وارد شود.

معاون اشراف و راهبردی مقام معظم رهبری افزود: باید انقلاب اسلامی که در منطقه از اهمیت و قدرت بالایی برخوردار است، راه خود را با قدرت ادامه دهد و ما هستیم که این مسیر را ادامه می دهیم و نباید بگذاریم که دشمن این فرصت‌های تاریخی را از ما بگیرد.

سرلشگر ایزدی اظهار داشت: ما نباید اجازه دهیم که دشمن شرایط غبارآلود ایجاد کند، که مبادا دستاوردهایی که حاج حسین همدانی و دیگر شهیدان به دست آوردند از دست برود.

 سرلشگر ایزدی در پایان  خاطر نشان کرد: تجربه تاریخ به ما می‎گوید نباید به آمریکا اعتماد کرد و باید راه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را ادامه دهیم زیرا این راه با تقدیم هزاران شهید به وجود آمده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، خنجر ، ایزدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار