مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان از عزاداران حسینی به ویژه مسولان هیئت های مذهبی و تکایا خواست علاوه بر مصرف صحیح برق ، نکات ایمنی را رعایت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، اله داد افزود: رعایت فاصله مجاز (حداقل 2.5متر) از سیم های برق در زمان برپایی خیمه های عزاداری الزامیست و مسولان هیئات باید به این نکته توجه کنند.

وی گفت: عدم نصب پرچم ، پلاکارد و تبلیغات برروی پایه های برق، عدم استفاده از انشعابات غیرمجاز به هر نحو، عدم استفاده از روش‌های غیر فنی و غیر شرعی در تامین برق نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا موجب خطرات جانی برای افراد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: تکایا و هیئات‌ مذهبی در هنگام بهره‌گیری از انشعاب برق حتما از ترمینال‌ها و پریزهای استاندارد استفاده کنند و تابلوهای ورودی برق را از دسترس کودکان و محیط‌های مرطوب دور نگه دارند.

اله داد از هیئات‌ و تکایایی که برای برگزاری مجالس سوگواری این ایام نیاز به برق موقت دارند، خواست به مدیریت توزیع برق شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از بروز حوادث و ایمنی بیشتر، عزاداران حسینی هنگام حمل پرچم و علامت‌های مخصوص عزاداری و... به تاسیسات و شبکه‌های برق که از خیابان‌ها و معابر عبور کرده، توجه کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت :مشترکان در صورت بروز هرگونه مشکل می توانند با شماره 121( واحد اتفاقات و عملیات شرکت توزیع نیروی برق استان) تماس بگیرند.

اله داد افزود: هم اکنون 650 هزار مشترک برق در استان از خدمات این شرکت استفاده می کنند.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: نکات ، ایمنی ، برق ، هیات مذهبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.