برگزاری همایش امر به معروف ونهی از منکردر حسینیه سپاه استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ فرمانده سپاه استان در این مراسم گفت:وقتی با گذشت کمتر از 50 سال از رحلت پیامبر مردم چنان گمراه میشوند که فاجعه کربلا پیش میآید لزوم امر به معروف و نهی از منکر در انقلاب اسلامی بیشتر از پیش احساس می شود.

وی افزود: نمیتوان خیال راحت داشت که انقلاب این نعمت الهی  با 100ها هزار شهید مطابق صلاح مردم و اهداف انقلاب و مقام معظم رهبری پیش برود،و باید هرکس دین شرعی خود را که همان امر به معروف و نهی از منکر است انجام دهد. 

سردار شاهرخی ادامه داد:وقتی برای مظلومیت اباعبداله اشک میریزیم باید هدف ایشان را هم احیا کنیم و نگذاریم هدفی که خون 72 تن در کربلا برای آن ریخته شد در جامعه بمیرد.

سردار شاهرخی تصریح کرد:امر به معروف ونهی از منکر فقط مختص چادر و روسری نیست و باید در مقابل مسئولان و مدیران هم اجرا شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم امر به معروف و نهی از منکر مسئولان و دولتیان را حق مردم دانست و گفت:باید امکان آن فراهم شود که مردم بتوانند عملکرد دولت و مجلس را نقد کنند.

حجت لاسلام حسینی افزود:در مجلس قانونی مصوب شد که مردم هم بتوانند بر حاکم نظارت کنند که این قانون با مخالفت دولت روبرو شد و مقام معظم رهبری آن را به شورای حل اختلاف ارجاع دادند که در این شورا رای به نفع مجلس صادر شد و دولت را ملزم به اجرا آن کرد.

وی افزود: با این وجود دولت همچنان در ابلاغ این قانون کوتاهی میکند و مجلس آن را به دستگاهای اجرایی ابلاغ کرده است.

در پایان این مراسم از آمران به معروف و ناهیان از منکر نمونه استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.