طباطبایی: المپیک مهم‌تر ار جام جهانی است

مربی تیم فوتبال امید اظهار داشت: صعود تیم ملی امید به ریو مهم‌تر از صعود به جام جهانی است.

هادی طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت تیم فوتبال امید کشورمان برای صعود به المپیک ریو اظهار داشت: در ابتدای کار هدف و نگاه کادر فنی صعود به المپیک بود اما اکنون باید همه عوامل دست‌به‌دست هم دهیم تا این کار میسر شود.از نظر من صعود به المپیک مهم‌تر و سخت‌تر از صعود تیم ملی بزرگسالان به جام جهانی است.

وی در ادامه افزود: در آسیا تنها 3 تیم از میان تمام تیم‌های قدرتمند این قاره مجوز حضور در المپیک را کسب می‌کنند بنابراین صعود تنها با کمک همه انجام‌پذیر است. 
دروازه‌بان اسبق تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: مشکلات به وجود آمده باعث شد تا سرمربی تیم استعفا دهد ظرف 48 ساعت آینده وضعیت کادر فنی و خاکپور مشخص می‌شود اما فدراسیون شاهد و ناظر زحماتی که کادر فنی و بازیکنان و مدیریت تیم کشیدند است.

مربی دروازه‌بانان در ادامه خاطرنشان کرد: ما سعی کردیم در این مدت باور بازیکنان را یک باور ملی تبدیل کنیم که ارزش تیم ملی را بدانند و در زمین مسابقه مردانه برای ایران بازی کنند . خوشبختانه طی این 22 بازی که ایران با حضور کادر فنی جدید انجام داد موفق شد 20 بازی را ببرد و یک بازی را مساوی کند و تنها در یک بازی شکست خورد که این نتیجه بسیار خوبی برای تیم ملی امید محسوب می‌شود.

وی در ادامه درباره بازی با عربستان اذعان داشت: عربستان یکی از سخت‌ترین تیم‌ها در این دوره از مسابقات بود همه تیم‌ها در این مسابقات با قدرت ظاهر شدند اما در بازی مقابل عربستان بازی سختی را پشت سر گذاشتیم که در نهایت در این بازی به تساوی رسیدیم.

مربی دروازه‌بان تیم امید در پایان درباره عملکرد کلی این تیم در رقابت‌های غرب آسیا اذعان داشت: تیم ایران در این مسابقات عملکرد فوق‌العاده‌ای از خودش به نمایش گذاشت و در مقابل تیم‌های خوب غرب آسیا نتیجه خوبی کسب کرد نباید با دست کم  گرفتن تیم‌ها ارزش قهرمانی تیم را کم کرد و تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات با عملکرد بالایی در این مسابقات شرکت کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار